Nuffnang

BERSUA KEMBALI

Assalamualaikum..

Atas kekangan kerja, semua membatasi saya untuk update blog ini. Begini la baker yang berkerja.. hehehe.

Sebelum ini dikesempatan yang ada, masih sempat saya mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA kepada semua rakan kenalan. sekejap masa berlalu, rasa baru saja kita semua menyambut hari raya aidilfitri, hari raya korban menyusul. Begitulah umur kita, tanpa disedari semakin meningkat terus meningkat. Moga amalan dan bekalan kita untuk hari akan datang semakin meningkat seiring dengan usia.

Ok, banyak sangat bercerita, go true ke picture cake. oh sgt byk gambar kek yang tak berupload. saya akan cuba upload kesemuanya. insyaallah. Saya akan kemaskini semula blog ini dengan gambar yang terbaru. Masih lagi mencari ilmu2 baru dalam bidang baker..Kena rajin, kena usaha kena tawakal. Dan yang penting kena bersyukur dengan rezeki yang diberinya.

Ok kawan semua, sekian saja celoteh dari saya. Daaaaaa..............

Wassalam


0 ulasan:

 

Copyright © 2012 Reserved to D'nies Cake
Design by Ccicute Design